Klachtenregeling

/Klachtenregeling
Klachtenregeling2018-06-13T13:21:20+00:00

Bij een contact met mensen en zeker bij een behandeling is het belangrijk dat de behandeling gebeurt in een omgeving waarin men zich veilig voelt.
Als therapeut heb ik dan ook mijn beroepsgeheim en zal ik er alles aandoen u met respect te behandelen.
Mocht er een keer iets zijn, dan is het altijd goed om dat met mij te bespreken en zal ik het uiterst serieus nemen. De communicatie is natuurlijk erg belangrijk, sprekende mensen zijn te helpen. Samen komen we er wel uit.

www.kab-klachten.nl

Klachtenformulier

Qacj Snessed
Qacj Snessed
19:03 28 May 18
Ik kom al bijna 10 jaar bij Anuska. Ze is deskundig, maakt dat dummy's acupunctuur begrijpen door haar heldere uitleg wat en waarom ze iets doet. Doordat ze haar jarenlange fysiotherapie en voeding kennis combineert met acupunctuur heeft ze heel veel kunde op meerdere vlakken. Iemand met passie voor haar vak, wat ze ook uitstraalt. Ik zou haar behandeling dan ook iedereen aanraden. Jacqueline Dessens
Jacqueline K
Jacqueline K
12:08 05 Jan 18
Ons hele gezin komt al een paar jaar regelmatig bij Anuska. Ze is zeer vakkundig en heel goed met kinderen!
Natalie Toure
Natalie Toure
09:46 18 Dec 17
Al ruim 12 jaar kom ik bij Anuska. Ik zou geen andere acupuncturist willen. Zij heeft altijd veel aandacht en denkt met je mee. Zeer vakbekwaam en geeft goede adviezen. Ik heb altijd veel baat bij de behandelingen van Anuska.
Roy ten Kroode
Roy ten Kroode
15:05 18 Dec 17
Super goede kwaliteit en service. Weet waar ze over spreekt, en is erg vakbekwaam
Bekijk alle beoordelingen